Merhaba güzel anneler iki gündür oğlumda anlam veremediğimi sebebsiz bir ağlama krizi yaşıyorum bu arada 2ay 7 günlüğüz karnı tok altı temiz gazıda yok ama nezaman yere yada bir yer bıraksam gözlerinden yaş gelicek şekilde ağlıyor kucağıma aldığımda susuyor ☹️atakmi bu anlamadım lütfen bı akıl verin bana..