Kızlar geçen lens kullanma hakkında post açmıştım ilk defa kullanıcam diye çok yardımcı oldu herkes sağolsun. Aklıma takılan bikaç soru var şimdi benim göz çapım 8.5 o yüzden optikci baush lomb marka verdi lensimi suyu da acuvue ama gel gelelim bulanık görme sorunu yaşıyorum. Lensten mi sudan mı anlamadım. Lensi değiştireyim dedim ama acuvue de 8.40 ve 8.80 çapları var bu sorun olur mu büyük ya da küçük gelmesi ? Suyundan mı onu da bilmiyorum. Memnun kaldığınız lens ve lens suları neler ? Çap çok mu önemli bilen varsa beni bi aydınlatabilir mi ?