Selammm..
Maruzatim sudur ki bildirim almaktan fenalik geldi 2 saatte 1 🙈 surekli altini degistir, mama ver, oda sicakligi olc🙂 Ne olduysa son guncellemeden sonra oldu, daha once boyle birsey olmuyordu.. Ve ilginc tarafi bildirimleri kapatamiyorum, bebek takibe tikladigim an sistem beni forumdan atiyor.. Bir ilgilenseniz cok memnun olurum.. @HappyKids