Masall1996_ Duru33 canım korkma uzmanlar diyor kaka yeşil olduğunda üşütme anlamına gelmez tam tersi çok beslediğinin göstergesidir bende ilk önce öyle zannettim ama bir kaç doktora söyledim öyle dediler korkma iyi beslediğinin göstergesi
Svdkcbyk Duru33 kan ilacına başladıysanız yeşil olabilir onun dışında sizin yendiğinizden kaynaklı olabilir bir ilaç takviyesi vs aldıysanızda olabilir endişe etmenize gerek yok kan olmadı sürece kaka siyah olmadı sürece korkmayın gayet normal yeşilleşmesi
Duru33 Svdkcbyk mama yiyor sadece aslnda bu ara iştahsız giibdd ama sık sık besliyorm aklma üşütme geldi direk
Duru33 Svdkcbyk ay cnm keşke içim rahatladı biraz sağol ama mama yiyor emmiyor aklma direk üşütme geldi bilemedim
Ayseecm Duru33 benim bebeğimde sürekli yeşil yapıyordu bir sıkıntı olmadı canım normal dedi doktorlar :)
kezban35 Benim bebeğiminde bugun yeşil oldu sanki sancisi agliyor böle bse yaşiyan var mi emerken eli kolu durmuyor
Ayseecm Duru33 ilk çocukta öyle oluyor bende çok dert etmiştim ama şimdi 2.bebegim sürekli yeşil yapıyor doktora sormadık bile 😄
Bebegimm1 Duru33 usuttugunu sanmam 2aylikken kakası artık yeşil turuncu vs oluyordu internette kaka resimlerine baktım normal kakalar yeşil ve sarımsı turuncuya yakın oluyormus yani bu kakalar normal kakalar mış 4 aylik olucak kakası yeşil sarı oluyor bazen