Leyla-afra 5 ay 15 günlük benim oğluş 4. Ay atağı bitti hala inanamıyorum 😳 gayet güzel gidiyor derken dişlerimiz çok kaşınmaya başladı ama güzel en azından sürekli ağlamıyor vakit geçirebiliyoruz aşırı büyüdü hala inanamıyorum ne ara bu kadar büyüdüğüne kıyafet yetiştiremiyorum 🥰😅