Bernagktas Nasılsıniz anneler? Bebişlerinizi uyuttunuz mu? Benim minik yeni uyudu şimdi dinlenme zamani🤗
Yelizdemir Bernagktas bizde bugün geç uyuduk 11 de yatıyordu anneannesine gittik geç kaldık bizimki de 12 de uyudu bu gece 😂
Ozgeersin 9 buçukta uykusu geldiğini söyleyip şimdi uyudu oğlum. 4 saattir 20 kez yapboz falan yaptık sök tak 🤦🏻♀️