Brn09 Arkadaşlar ilk adım ayakkabısı öneriniz var mı kızım var nasıl bişy almalıyım ne tarz bide yürümeye başlayınca mı almalıyım sizce şuan tutunarak yürüyo ama parka fln götürdüğümde tutup yürütmek istiyorum ama daha erken mi ayakkabı için bilemedim?
MerveAysima Brn09 Bence şuan daha erken zaten ilk başta çıplak ayak yürümesini öneriyorlar. Evde yeterince yürüsün dengesini sağlasın annesi bir sure sonra kendi yuruyebildiginde dışarı çıkarırsın. Bende vicco ilk adim ayakkabisi aldım spor ayakkabı tarzında cok güzel
AloneMom Brn09 model olarak demedim aslında.vicco genel anlamda ilk adım ayakkabisi olarak güzel.🙂ilk kızıma vicco almıştım çok giymedi şimdi ikinci giyiyor ☺️
MerveAysima Mom7856 İlk adim ayakkabısı diğer ayakkabilara nazaran hafif oluyor yapısı da değişik oluyormuş. Valla bizde aldık vicco iyiki almışım
Mom7856 MerveAysima teşekkür ederim bende alsam mı almasam mı diye düşünüyorum evde rahat yürüyor artık çok nadir düşüyor 11 buçuk aylık
MerveAysima Mom7856 İlerleyen süreçte daha yazlık bişey alabilirsin dışarı çıkmaya da başlar. Desteksiz güzel yürüyüsa dışarı çıkıyosanız alabilirsin giydirirsin