Kizlar merhaba, bebeğim 7 aylık oldu. Süt ve süt ürünlerine alerjimiz çıktı. :( Üstelik yumurta sarısına da alerjisi çıktı.
Yoğurt, peynir yedirmiyorum. Sürekli sebze çorbaları, meyve püresi veriyorum.
Hareketinde nesesinde maşallah bir sorun yok, emiyor da fakat kilo alimi durdu. Hatta kilo vermeye başladı. Doktorumuzun tüm önerilerini yapiyoruz da :(
Yaşayan arkadaslar var ise nasıl bir beslenme uyguluyorsunuz? Neler verebiliyorsunuz? :(