Svdkcbyk Mervr biz philips avent ultra soft kullanıyoruz bu modelini çoğu bebek tutuyormuş bizimkide ilk deneme tuttu
havvaumay Mervr bende aynı dertteyim ne yaptıysam yok kızım almıyor emziği 7 tane emzik oldu evde artık sinirden ben emmeye başlıycam onlarda 😁😁🙄
Mervr Deletedmom5284 onu arastiriyodum bnde ama damaksiz ilk onla baslasam tuttursam sonra damakliyi alirmi sizce
Mervr Bnde ucuzundan aventine hepsini denedm aliyo bakiyo snra diliyle itiyo bite bips denemedm ondada kararsizim
Mervr Deletedmom5284 ya tutmasini ilk hic istemiyordum ama artk istiyorm cunku sadece meme basinda uyuyo cikardigim an uyuyo yada uyukluyo hic tam dalamiyo dogdugundan beri bole cok yorgunm bu yuzden