Arkadaşlar 1 hafta sonra 3 aylık olacağız bugün çok iştahsızdı zor kötek 4 kere az az emdi sadece mama da almadı gece yatmadan önce emdi iyi biraz da mama verdim neden böyle oldu hasta mı yoksa atak mı doktora kontrolünde götüreceğim başına gelen varmı geçti mi bu durum canım sıkıldı aç acına bebeğim huysuzluk akşama kadar bi yeri de ağrımıyor