Demirer1- Bebeğin dik oturabiliyor mu, doğum ağırlığının iki katına çıktı mı, yemek istiyor mu yemeklere sulanıyor mu bunu mutlaka anlarsın benim kızım kaşık görünce ağzını açıyor bunları tamamlayan bir bebekse tadımlarla doktor gözetiminde başlayabilirsin.. Anne sütü alıyorsa acelesi de yok.. Zaten o kadar az yiyorlar ki tadım ayında büyük bir heyecanla başladım fakat 3 gün kuralıyla veriyorum yedi yemedi belli değil. Öyle büyütülecek bir şey değil yani şuan için.. Maksat alerjisi var mı anlaşılsın, ağız tadı oluşsun, yutma çiğneme refleksleri gelişsin..