yavrukussss https://hizliresim.com/N6viX6 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık huysuzluk var dış mi geliyor sizce yoksa daha çok mu var sürekli salya dişleri kaşınıyor belli 😓
Sevdadeniz yavrukussss diş canım diş umarım erken patlar🙏🧿Ucu çıktığı gibi huzursuzluk da bıçak gibi kesiliyor ☺️
Gamzosgamzos yavrukussss dis ama en az iki ayi var canim cikmaya yakin baya asagiya iniyor 😊 sizin daha yukarda
Zor-anne yavrukussss dış değil üzgünüm 🤗 bebeğimin yan da vardı böyle bende başta dış sandm ama ön dişleri dahi çıktı geçti ama oradan dış gelmedi
Tazeanne55 Bizim de 6 buçuk aylık 1 veya 1.5 aydır o beyazlıklar alt tarafta var ama hala çıkmadı. Şişme falan da olmadı huysuzluk var bizde de. Kehribar kolye kullanıyorum 3 aylıktan beri salya hiç yok
Buglemmmm yavrukussss ilk dişlerin çıkması 1 buçuk 2 ayı buluyor bana diş gibi geldi kızım da öyleydi