Toprak2509 kızım şuan 3 ay olacak ve ben hep mama meme devam ettim. Ama mamayı günde iki defa veriyordum şu son beş altı gündür mamayı vermeye ihtiyaç bile duymuyorum yani aç olsa ağlar diyorum aç olduğunda mamayı hemen alıyordu bu sefer istemiyor diliyle itiyor artık tok kalma süresinin uzadığını düşünmeye başladım çünkü aç olan bebek uyumaz diye düşünüyorum. Bugün yulaf fındık ceviz aldım bunları robottan geçirip üstüne zeytinyağı ve pekmez döküp yiyeceğim ara öğün olarak. Burda bi annemizin önerisiydi sütünün çok arttığını söylemişti inşallah bende fayda görürüm 🙏 sende dene istersen canım