Benim de oglum 4aya girecek ama 1 aylktan beri yoluyor yüzünü. Hala ayni. Hatta kanatiyor bazen. Bazen gözlerine parmaklarını sokuyor. Uykusu gelince ve acıktığında yapıyor genelde. Bende onu sinirlendirmemeye calisiyorum yoksa bi yerini kanatıyor illa ki. Sizin de oyle olmalı. Sabırsız ve sinirli bi bebek demekse:)