Merhabalar güzel anneler 🌹
7 aylık bebeğinizpe günlük rutininiz nedir? Kaçta uyanır kaçta kahvaltı yapar ne yer ne icirirsiniz uyku saatleri nedir? Ne gibi aktiviteler yaparsınız? Gece kaçta kapanış yaparsınız ve nasıl uyutursunuz? Emekleme vs başladı mı hareketler? Konuşmaya dair bir ışık var mı? Hadi toplanıp fikir alışverişinde bulunalım.
Biz sabah 9da kalkarız 10 gibi kahvaltı yaparız. Yumurta sarısı veririm ama sevmiyor. Muz yer pekmez yer kahvaltıda peynir henüz başlamadık lor yapicam vaktim olmuyor🙈 kahvaltıdan sonra yarım saat geçer emer uyur 11.00-11:30 gibi. Sonra tekrar kalkar 12.30 gibi felan meyve veririm yarim elma yer genelde. Öğlen çorba yer. 15:00 gibi tekrar emerek uyur. 16.00 civarlarında kalkar 17:00 akşam yemeği bugün balık yedi akşam yemeği olarak. 19.00 gibi tekrar emer 30 dakika bı uyur. Kalkar babasıyla oynar oyalanir. 22.00 tekrar emer bazen uyur osaatlerde bazen uyumaz. Bugün zor uyuttum saat 23;20 gibi uyudu. Sizde durumlar neler? Aktivite olarak gündüz oyuncak sepetine koyarım kendisini, o oyalanir orda bazen ağlayınca kucağıma alır dans ederiz döneriz etrafımızda, örümceğe bindiririm etrafı keşfeder.
Sizden de bekliyorum böyle dönüşler 😍😍😍