Avakado-34 Ebruli64 Aslında bunu bende okumuştum ama yukarda bir kaç arkadaş seçilecek deyince dedim herhalde yeni bir düzenleme geldi .
Ebruli64 Mrveykt degilmis galiba biz davetiyesiz denicez esim benim alman vatamdasligimdan faydalanicak olursa eger
Mrveykt Ebruli64 hadi bakalım inşallah olur haftaya gittik den sonra buraya yazarmisin iz neler dediklerini felan 😊