aksam_ İlk başta bankadan gram altın almıştık. 2020 Mart’ta . Eşim Mayıs’ta sattı. 2 ayda 40 bin kâr yaptık. Sonra çektik. Köşede durdu. Ev alacaktık olmadı. Tekrar altına yatırdık . Beklediğimiz yükselme olmadı. Çıktık. BiZ çıktık uçtu. Sonra ev aldık şükür ki. Eşim Altın düşünce 10 Bin çekti Ocakta yine altına yatırdık ama yükselme olmadı. 6 gün önce altından çekip Kripto paraya yatırdı ve şuan 23 milyarı görüp geri 21 bin küsur falan düştü. Yani 1 hafta olmadan 10 bin küsur kâr. Risk var ama uzun vade bekleyeceğiz biz.