mutlukalp21 benim kızım da yumruk yapıp nerdeyse hepsini ağzına sokmaya çalışıyor bazen de işaret parmağını cok cok emiyor. Farkettiğim an elini çekiyorum. 1.si gazı varken yumruk yapıp ağzına sokuyor farkettim üstten gaz varken.
2.si işaret parmağını acıkmaya başlayınca alıyor. Gözlemlerim böyle. Bide diş etleri kaşınıyor muhakkak diyip emzik tutuyorum arada. Kaşıma hırsı geçene kadar. 3 aylık olmasına az kaldı kızımın.