Arkadaşlar, bir 10 ay oldu nerdeyse doğum yapalı, göbeğim var ve farkettim ki yağdan kilodan değil. Sezeryandan sonra dikişlerim çok acıdığı için korse takmadım hiç sanırım bu yüzden. Var mı aynı durumu yaşayıp düzelen? Neler yaptınız göbeğinizin eski halini alması için?