Kızım 1.5 yaşında şimdiye kadar onu hiç böyle görmedim. İnsan uyandığı andan itibaren ağlar mı? Ara ara sustu sonra devam. Bu saate kadarda 1 yumurta dışında ağzına bişey almadı. Kabızlık değil, ateş yok, öksürük vs bişey değil. Tek sorun aklıma diş geliyor. Ama bu kadar mı ? Günde 1 kere uzun uyuyan kız uyumadı, şimdi yeni daldı ama bende bittiim 😭