Deniz_kvk Ben çalıştığım için hafta sonu gidiyorduk. hafta içi de 3 gün oluyordu genelde 1bucuk saatlik olacak şekilde .
Biz gitmeden öğretmen 3 4 etkinlik hazırlıyordu mesela duyusal gelişim , el göz koordinasyonu, parmak boyası vs gibi 10 15′er dk bunları yapıyorlardı sonra öğretmen çocuğun durumuna yani oraya gelme sebebine göre oyun üretiyordu konuşma için gidene konuşturmak için sosyallik için gelene sosyallik için oyun oynatiyordu. Şiddet problemi olan çocukları da ayrı bir seansta tek alıyordu diğer çocuklara vurma ısırma vs olmasin diye .