Alperinannesi21 13 aydır sağarak veriyorum emmiyor ben eğer uzun saklayacaksam süt poşetinde derin dondurucuya atıyorum ama normalde evde birkaç biberonumuz var onlara sağıp dolaba koyuyorum kullandığımız zaman cezvede su ısıtıp benmari şeklinde ılıtıyorum biberonu dolapta 3 gün dısarıda 3 saat kalabiliyor süt ama ben tadına bakıyorum eğer bozulma kokma yoksa veriyorum 3 bucuk saati de bulsa alıştım artık bozuk sütle normal süt arasındaki farkı ayırt edebiliyorum 😃