Rimelaskina Ya kızlar bebeğim 5 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor egzaması var ben süt diyeti yapmak zorunda mıyım bir doktor başka söylüyor bir doktor başka söylüyor napacağımı şaşırdım
Almirayildiz Rimelaskina kan ar mı kaka da yada gürültülü mukuslu kaka huzursuzluk gaz sancısı bunlardan bir tanesi var mı yoksa sadece egzama mı var
Seyma05 Rimelaskina bize de alerji dendi bol nemlendirdim 1 ay diyet yaptım sonra egzamaları geçince yoğurt yedirdim oğluma egzama felan çıkmadı atopik dermatit yani alerjisi felan yokmuş
birfincantuzruhu Rimelaskina sadece egzama diyet nedeni değildir canım farklı semptomlar lazım. Mesela benim oğlumda gürültülü ve köpüklü yeşil ishal kaka vardı huzursuzluk döküntü kakada mukus geçmeyen karin gürültüsü gaz vs. bu liste uzar gider.
Rimelaskina Seyma05 ya bende sürekli nemlendiriyorum vücudunu çok yoğun çıktığı zaman kortizonlu krem sürüyorum ertesi güne hemen geçiyor ama aradan 1 hafta geçiyor tekrarlıyo. Tekrarlamasının sebebi benim yediklerimden olabilir mi diye düşünüyorum
Rimelaskina birfincantuzruhu kakası da hep mukuslu oluyor karnından sesde geliyor ama böyle çok huzursuzluğu yok
kevvvvser banada aylarca egzama dddiler tıp fakultesinde detayli incelendi sut ve coklu besin alerjisi cikti.en buyuk belirtilerinden biride egzama hic mukuslu veya kaka da kan gormemistim ama bebegim hep huzursuzdu.muttlaka gidin ve alerji testi yaptirin
Rimelaskina kevvvvser sizin bebeğiniz kaç aylıkken test yaptırdınız ? Bana doktor 3 yaşından önce deri testi yapamayız kan testini de 6 Aydan önce yapamayız dedi daha 6 aylık olmadık
Rimelaskina kevvvvser bir de kan testini sadece alerji doktorundan mı bakılıyor acaba cildiye de bakar mo bulunduğum şehirde alerji doktoru yokta
Seyma05 Rimelaskina bizim de öyleydi biodermanın atopik ciltler için olan nemlendiricisini al bizim öyle geçti kortizonlu ilaç 1 haftadan fazla kullanılmıyor dikkat et canım
birfincantuzruhu Rimelaskina o zaman test yapılması lazım 5 buçuk ayda deri testinde belli oluyor. Ama deneme yanılma yoluyla dersen hepsini kesip belli bi süre sonra diyet acman lazim
kevvvvser Rimelaskina 4 aylikken deri testi yapildi cikmadi daha sonra 8.ayda hem deride hem kanda cikti.
kevvvvser Rimelaskina ben omcelikle bebegimin yanaklarinda basladi egzama ve cildiyeye gittim kremleri verip gonderiyorlar.aonra alerji doktoruna gittim bana da 1 bucuk saat uzaklikta hastane ama inanin sut ve daha bir cok seye alerjisi cikti kestim ve yanagi.kasintisi herseyi gecti yazik yavruya mutlaka gidin bir sekilde.belki tek sutede degildir.yaoabiliyorsanizda bir deneyin sut ve urunu olan herseyi cok.kati bir sekilde kesin