Merhabalar kızlar kızım 10 aylık pek iştahsız. Aslında günü gününü tutmuyor bazen çok güzel yiyor bazen azına mamadan başka bişey sürmüyor. Yemek yedirirken rahat 30/35 dk sürüyor onada takılmıyorum sadece yesin yeter. Çeşit çeşit yapmaya çalışıyorum ne hazırlıcağımı şaşırıyorum yesin diye elimden geleni yapıyorum mamayla besleniyor sütüm hiç olmadı 🥺 artık mamada tek başına yeterli gelmediği için kg’da az birazcık. Bebeğinizin sevdiği hazırlıyorum severek yiyor dediğiniz tarifler varsa benimle paylaşırmısınız çok sevinirim çok dua ederim 🙏🏻🥰