Asel-24 Dikişlerden dolayı rahatça saramiyorsunuz bu yüzden evet kalıyor, iki normal bir sezaryen doğum yaptım, ilk normal doğumda yeteri kadar sardım kimse çocuk doğurmuş demiyordu bekar gibiydim. İkinci normal doğumda oğlum hastanedeydi sarmakla uğraşmadım hastane kapısında onu mu düşüneyim dedim bir miktar kaldı, sonra sezaryen oldum ve sardigim halde ilk dogumumdaki kadar sıkı saramadigim için azıcık bile gitmedi göbeğim şu anda kızım emdiği için diyet de yapamıyorum derken kızım 1 buçuk yaşına geldi, ben 6 aylık hamile gibi kendim zayıf göbek 7/24 içtimada geziyorum öyle 😔😢