Merhaba İzmirli anneler. Kızım kasım 2018 doğumlu ve bu eylül ayından itibaren kreşe başlatmak istiyoruz. Beyaz Balon, Çizgi film gibi yerlerle görüştük ama buralara ya da bu belirttiğim muhitlerde başka kreşlere çocuklarını gönderen anneler varsa tavsiyelerine açığım. Çünkü sadece binayı görerek ve yarım saat ayaküstü öğretmenle konuşarak pek birşey anlaşılmıyor. Hangi kreşleri tavsiye edersiniz?