Arkadaşlar 43 günlük bebeğim var sadece anne sütü alıyor çok şükür kilo alımı iyi hatta biraz önde gidiyoruz ama her akşam 10 dan sonra sürekli emmek istiyor sütüm var biliyorum doyuyor karnı şişiyor uyku konusuna gelince beşiğine bırakıyorum kendi kendine en geç yarım saatte uyuyor yani tok ola ola emmesi yerine emzik mi versem ?