hanbeyinannesi bebegim 6 aylik eşim onunla oynayinca aşırı gülüyor kahkaha atarak durmadan bende cok fazla güldürme diyorum zararli oldugunu düşünüyorum ama bi dayanagim yok. bilgisi olan varmi bebeklerin aşırı kahkahalarla uzun uzun gulmesi bi zarar verirmi
Deletedmom324 hanbeyinannesi Ilk kez duydum inanin. Benim ki de ayni sekilde ve ben bayiliyoru daha cok gulsun istiyorum 😂🤣
Nekwa hanbeyinannesi olur mu gülerek enerjisini atiyor bebek. 2. Oglum da ilki gibi kikir kikir güler yoksa uyumiyorlar ki😁 Batil o denilenler bakma sen😉