Simurg canim 10 aylik suanda bebekken de kakasi kokardı cok gazlı bi donem gecirmistik ama 2.5 aylıkken gaz sorunu bitti uzun sürmedi. Simdi tabi ek gıdadan dolayi cok kotu kokuyor. Bazen huzursuz oluyo yanımda birisi varsa eger “altına bak belki kaka yapmıştır ondan huzursuzdur” diyo. Kaka yapsa suanda yanında durmanız mümkün olmazdı diyorum 😂😂 o derece yani 😂