Eymeninannesii35 2ay 25günlük bebeğim sürekli emmek istiyor memede uyuyo gazını çıkartıyorum uyanıyo sürekli böyle 20dakika falan uyuyo bu normal mi acaba sonra karnı taş gibi oluyor şişiyo ne yapmam lazım kızlar bir öneriniz varmı 💆🏻♀️