Cildimde mantara benzeyen ama kaşıntı olmayan bazen artan bazen kaybolan yuvarlak lekeler oluşmaya başladı. Omzumda, sırtımda. Doktora sordum. Strese bağlı olduğunu, bulaşıcı bir şey olmadığını söyledi ve medikal şampuan yazdı Ketoral. Doğrusu bir faydasını görmedim. Kurumuş gibi oluyor lekelerin üstü. Çözüm öneriniz var mı? 🙈 Rahatsız edici olmaya başladı bu aralar.