Merhaba her ikisinide hiç kullanmadım eşofmanlarımı giydim yürüdüm spor yaptım😉😎 hem öyle bunalıma gelemem😊 oyuzden normal takildim gayette güzel terleniyor 😊 Galiba çoğu kişide bu sekilde kilo vermiş olabilir… çünkü korse baya yorucu oluyor taytta spor yaparken çok rahatsız edici tabi yinede siz bilirsiniz… size şimdiden kolay gelsin 👍