Kızlar bebişim 1 yaşına girdi ama ne girmek Allahım bildiğiniz küçük ergen herşeye ağlama memnuniyetsizlik herşeyden sıkılma sürekli kucak isteme uyumama ağlama krizleri hani büyüdükçe herşey daha kolay oluyodu ben bu bebenin ilk doğduğu zamanlar sesini duymamıştım şimdi sesi kulaklarımda çınlıyo ne zor bide bunun 2 yaşı var 1 de böyleyse 2 yi düşünemiyorum 😀😀😀 sizinkilerde böylemi ya