meltemineLduru 10 günlük bebegim bugn emdi uyudu hep cok nadir uyandı meme de yine uyudu🙄 sarılık yok ama anlamadm yani🙄
Nekwa meltemineLduru güzel emsin de daha ne istiyorsun normal olan o aslında benim bebeklerim de öyledir. Bu 2. Biraz cektiriyo hele simdi dişler 7.5 ayligiz neler cekiyoz 🤯
Sebnemhzl meltemineLduru çok normal aman nazar değdirmeyin böyle dillendirip şimdi dinlenmeye bakın 😂
Tugce33 meltemineLduru O uyuduğu zamanlar siz de hemen uyuyun derim. Ah ah şimdilerde keşke yarım saat bile uyusa yeter diyorum ama nerdeee..
Melekannem meltemineLduru sarılık yoksa bırakın uyusun 😞 Benim oğlumda çok uyurdu bebekken ben onu emzirmek için burnunu sıkıp uyandırırdım doktor öyle demişti keşke Suan uyandırmasaydım diyorum 2 yasında bizi öldürdü ağlamadan kendi isteğiyle uyusa diye dua ediyorum