Tuvalet eğitiminden kaynaklı büyük tuvaletini tutuyordu buda kabızlık yapıyordu
az önce aşırı acıyor diyip poposunu öpmemi istedi bir kaç kere sonucunda bakdım ve korktuğum başıma geldi çatlak oluşmuş birde toplu iğne ucu kadar deri kalkmış gibi kızarıklık var
of çok kahroldum
bu konuda kullandığınız krem var mı biz 1 yaşındaykende kullanmışdım
anestol pomad vermişdi ama geri kalan kremleri hatırlamıyorum fito muydu yada hametan mıydı aklımda değil
böyle bir durumda siz hangi kremleri kullanmışdınız ?