smertinannesi Merhaba 40 mızın çıkmasına 2 gun kaldi fakat benim kanamam devam ediyor eşim gun sayıyor doktora gitmeme gerek varmi bu kadar uzun mu sürer sezaryan dogum
Kuzumveben smertinannesi 43 gun surdu kanamam sezeryanla dogum yaptim son 20 gun az az geliyordu ama devam etti tabi 40 bitiminde doktora gitmelisin doktor kontrol ediyor rahimini ben 40 bitiminde gitmistim
ZuZu97 smertinannesi 52 gün sürdü🤦🏻♀️sezeryan olmuştum bende..inanın oturup ağlıyordum her gün..adetim 1 hafta sürerdi hep ona bile zor dayanırken 52 gün kanamanın bitmemesi beni delirtiyordu
smertinannesi Aslında benim icin sknti yokda artik eşim icin sknti olmaya başladı 2 haftadir 40 i çıksın diye oyaliyorum
Furufuru 60 güne yakın sürdü benim 😤 hiç kesilmeyecek zannettim lakin çevremden bir kaç doğum yapan arkadasimda da olmuş doktora gitmedim sonra kesildi zannedersem regl olmuştum şuan için bir sıkıntı yok 2 ay 1 hafta oldu doğum yapalı. Sürebiliyormuş arkadaşının doktoru öyle demiş ama zaten.40 çıkınca kontrole gitmen gerekiyor devam ederse şikayetini belirtirsin bi kontrol ederler
Minnakelifim03 Furufuru 70 gun sürdu benim 4 doktora gorundum 3 ü strestendir veya psikolojiktir dedi en son gittigim doktor polikistik over tanısi koydu.
MANNESI ZuZu97 aynı ben... Bitti mi peki so merhaba günler nasıldı 47gündğr hala devam 40da bitti gibi idi 2 gün sonra bi daha geldi. 40 kontrolü sezeryan olsak bile alttan mı muayene oluo
Gzmocal smertinannesi 42 gun falan surdu tam bitti dedim tekrar basladi birazda o surdu baktim bitmis ertrsi tekrar basladi taa ki bugun bitti ve 2ay 7gun oldu dogum yapali 😄😄 Göya bizde kırk sayiyorduk normak dogumum
Yuliya1219 2 ay surebilir demisti doktorum tam 58 gun kanamam oldu. Kanamam bitti 1 hafta sonra da regl oldum. Hic bitmicek gibiydi 😀
Gurbetozkan 53 gün oldu doğum yapalı tam biti diyorum azar azar kanamam oluyor, kızlar ben 40 çıkınca doktora gitmedim gitmek şart mı acaba, neden çağırıyorlar
AyseAlyamm smertinannesi benim 60 gün sürdü ve çok yoğun kanama geçirdim doktora gittim emzirmedigim için kanamayı kesen bı ilaç verdi ve doğum kontrol hapının başlattı . Ama senin ki normal canım şu an .