Zhrkzmcan Jesielev ben ayın 9 da olacağım. Cocuk doktoruna ve kadın doğum doktoruma sordum . İkiside yaptırmami söyledi. Tabi herkesin farklı olabilir
Hulya12 Jesielev merhaba yaşı gelenler olmuyor mu anlamadım kronık rahatsızlıgınız varsa yaşa takılmadan aşı yaptırabiliyor muyuz yoksa