4 aylığız asla uyku yok ne gece ne gunduz ağlıyo sadace bağıryo elimizde sallıyoruz olmuyo ayakta olmuyo beşikte yine olmuyo 🤦♀️ Allahım bitek bizmi boyleyiz ağrk kesici verdim biyerimi ağrıyo diye oda yok gazımı var damlasını verdim yine aynı uyumamak için savaş veriyo atak diyolar öylemi o huzursuz olunca bizde oluyoruz napabilirim fikir verin sizde bıylemisiniz 🤦♀️