mada Yaklaşık 7 aylık bebeğim ve banyo yaptırırken çığlık çığlığa ağladı ve ilk defa ağladı neyden olabilir su ılıktı . başta yaktım sandım çok korktum . Her zaman yıkadığım gibi yıkadım neden öyle yaptı ki sizinkiler ağlıyor mu büyüdü diye mi öyle başlarda hiç ağlamazdı
Sinemisssss mada benimki de bazen anlamsızca çığlık atar ağlar banyo da denk geldi belki cnm gaz olabilir mi acaba
210796 Benim 1,5 yasindaki oglum banyoya seve seve kosarken aniden korkmaya baslamisdi.hadi banyoya dedigimde aglamaya basliyordu💁♀️neyse sarki soyleyerek oynayarak unutdurdum