elifiii ilsu eskiye nazaran azaldı fakat kusmalar bitmedi, 4-6 ay arası daha da azalacakmış. Günde 3-4 kereye düştü diyebilirim.
elifiii ilsu eğer kustuğu kesikli şey acı ve ekşi kokuyorsa üşütmüş olabilir, ben her kustugunu kokluyorum. Diğer türlüsü süt gibi kokuyor zaten..0
myangel Eskiye göre azaldı. Günde bir iki sefer kusuyo. Üşüttüğü zaman çok kusuyo. Belki sizşn bebeğiniz üşütmüş olabilir ama devamlı böyleyse reflü gibi bişey olabilir
ilsu myangel kızımı emzirdikten sonra sürekli 15 dk dik tutup yatırdım ve özel reflü yatağı aldım sırf olmasın diye bunlara rağmen reflü olduysaaa nerelere gidem yaa Rabbim yavrularımızı korusun daha kötü birşey olmasın da
Toprakbey ilsu yani pek günü gününü tutmuyor bugün çok kusuyor yarın hiç kusmuyor. Çok emerse de kusuyor.