Merhabalar eşim filyasyon ekibinde hekim sürecin başından beri maalesef.bu virüsü benim ve eşimin arkadaşlarından süreç içerisinde hatta aynı ay içerisinde 2 defa geçirenler oldu hatta çift aşılı olup ölen sağlık çalışanı arkadaşlarımız oldu.Çook çok çok dikkatli olmamaız gerekiyor gerçekten