Laylaylaylaylom grafik analizi yapman gerekiyor şuan wın, dent, trx, btt,sc ben wıncıyım baya üstleri görüyor bandı zorluyor daha da zorlar önü açık. Dent fırlayacak diyorlar bekliyorum yani bu birazda şans luna yatırın diyemem ama takip edin hangisine kafanız yatarsa basın ☺️ Bu arada bunların bazıları sadece binancede var