7,5 aylık bebeğim bugün hep uykuya dalarken gmzü kapalı epey inledi birde kolay uyuturdum bu akşam çok zor uyuttum çok ağladı piş oatla uyutuyordum deli gibi meme istedi dayanamadım verdim meme ağzında gözü kapalı inliyor sürekli bırakınca hemen ağlıyor. Epey mücadele ettim. İnlemeler nedendir? Bilen var mı