SedaMeyra dr göre 5-6 cisli bez yeterli ama benim bebeğim 5 gunden once kaka yapmıyordu. Çişte sorunu yoktu yapiyordu ama bir yenidogan bebek hic mi uyumaz uyumuyordu meme harici bir yerde, memede olmadigi zaman ortaligi yikiyordu. Simdi 3,5 aylik emiyor durmayinca mama hazirliyorum saldiriyor mamaya. Ve mama yiyince uykuya gecmesi cok daha kolay oluyor. Yanlis anlamayın dr. bir gıcığım yok hatta cok severim dr.umuzu ve mama vermek tabiki benimde işime gelmiyor ama çocuk aç, bas bas bagirmasindan daha kötü değil bence mama