Yasminela Merhaba arkadaşlar, hamileliğin başlarında hafif kanama ve lekelenme yaşayıp, sağlıklı bebek dünyaya getiren var mı acaba?
Esssma Yasminela hamileliğin boyunca da kanama olabilir benima rkadaşım öyle oldu normal her ay regl kanaması yaşıyordu sağlıklı doğdu çok şükür
Oznr11 Yasminela benim ilk haftalarda olmuştu sonra gecti 23.haftada cok aşırı derecede oldu cok korkmuştuk 1 gece hastanede kaldim hatta her ihtimale karşı ciger geliştirici igne vurdular 1 2 gün daha devam etti tabi ilac kullandim sonuna kadar cok şükür ki rabbim bize basladi ve bir prensesim var 5bucuk aylik
Ozgeruya Yasminela 6 haftalikken benimde yogun kanamam olmustu daha sonra kanama alani vardi 12. Haftada geçti suan kizim 8 buçuk aylık
Yasminela Elizaninanasi01 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, sizlere bağışlasın inşallah🤲 Peki karın ağrısı oldu mu siz de? Bir de ne ilaç kullandınız o dönemde, progesteron aldınız mı mesela?
aay1 @Yasminela benim oldu 13 haftalık hamileydim 1 hafta sonra bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gidecektik ama akşam 12de bir kanamam geldi sanki biryerim kesilmiş gibiydi yürüyemiyordum bile kanamadan doktorum hastaneye çağırdı hemen biz de doktorumuz da bebeğimizi kaybettiğimizi düşünmüştük çok ağlamıştık ama çok şükür bebeğimize birşey olmamış bir süre lekelenme halinde kanamam gelmeye devam etti progestan fitil kullandım bir süre sonra o da kesildi 39. Haftada normal doğum yaptım çok şükür bebeğimiz de sağlıklı 3 ay 24 günlük💕
Elizaninanasi01 Yasminela progestan ağızdan aldım ben 1 ay kullandım hiç ağrım yoktu ama ayağa kalktığım gibi lekelenmeler oluyordu WC için tek kalkiyordum 5 haftalıkken başladı 9. Haftada bitti
Yasminela Oznr11 Allah bağışlasın, sağlıkla büyütün İnşallah, karın ağrısı yaşadınz mı peki kanama olduğu dönemde
izmirlokma Yasminela ben baslarindan ortalarina kadar kanamam oldu hatta ilk kez yasadigimda dusth sandik esimle o kadar kanamam oldu sabaha kadar uyumadik sabah dr kontrolum vardi bebegim yasiyordu 🤲🤲🤲 hamileligimin ortalarina kadar pogestan hap kullandim..
BeyzaLivaLeyla Yasminela benimde kanamam olmuştu hatta doktorda sedyede pıhtı atmıştım bebek düştü zannetmişti doktor 5.haftada başlayıp 1 ay sürdü progestan fitil ve pruluton iğne vuruluyordum devamlı şuan kızım 18 aylık 🧿 sağlıkla gelsin inşallah sıkıntı stres yapmamaya çalışın
Mytinyson Yasminela hamileliğimi öğrendiğim günün akşamında kanama oldum. Yerleşme kanaması dediler ama dinlemedin ve hemen doktora gittim. İyiki öyle yapmışım aramızdaki kan uyuşmazlığı yüzünden iğne olmam gerekiyormuş
aay1 @Yasminela amin çok sağolun🙏🏻 Evet oluyordu tatlı tatlı böyle adet olacakmışım gibi ağrım vardı ama sürekli ağrımıyordu ara ara giriyordu ağrı