Bir aylık bebeğim var 3 800 kg doğdu 2 günlükken 3 600 düştü sonra bi haftanın sonunda doğum kilosuna çıktı bir Ayın sonunda 4300 gr oldu doktor doğum kilosu olan 3800 den hesapladığı için 500 gr gözüküyor o yüzden mamaya başlattı ama 2 günlükken 3 600 grdı 700 gr almış olması gerekmiyor mu?