Essy bizim çocuk doktoru yumurtaya alerjisi olduğu için çok büyük risk ya yaptırmacayacaksın aşıyı yada yaptırıcaksan sağlık ocağı değil alerji doktoru yapması gerekir dedi birde opsiyonel bir aşı ama yaptırman daha iyi olur çünkü günümüzde kızamık oranı arttı o yüzden bu şekilde demişti bize