Omerinannesi342 Arkadaşlar oğlumun bu iki değeri yüksek çıkıyor acaba yetişkinlere göre mi ayarlanmış bu değer aralığı da yüksek çıktı diyor? LYM% ~ 77,5 LYM# ~ 9,82 k/uL
Ccansuu Omerinannesi342 kızımın da 1 yaş tahliline baktım biri 61 diğeri 11 doktor bir sorun görmedi yakın zamanda hastalık geçirmişse ondan yüksek çıkmıştır bir de kızımın bir kaç değeri daha yüksekti Akdeniz anemisi taşıyıcısı olabilir demişti ailede varsa ki dayımda var ama sorun değil taşıyıcı olması demişti
Demet_k Ccansuu neden yüksek çıkıyo bu değer acaba yetişkinlere göre mi acaba referans aralığı. Benim kızımı da biraz yüksek çıkmış doktor normal dedi
Ccansuu Omerinannesi342 normaldir o zaman internete bakıp araştırmayın ama en kötü sonuçları yazıyorlar
pumpkin Omerinannesi342 Merhaba. Lym yğksekliği için doktorunuz bir şey dedi mi acaba? Kızımın tahlillerinde de yüksek çıktı😞 Cevap yazarsanız çok sevinirim
Demet_k Ccansuu anladım ama hastalık geçirmedi kızım ama 2 hafta önce aşı olmuştu ondan mı acaba bilemedim. Teşekkür ederim
Papatya9 Demet_k merhaba benim kızımda da yüksek çıkıyoruz doğduğundan beri. Ama kaç doktora gittik bir sorun yok hep normal demişlerdi. Siz naptiniz bu durumu. Tedirgin oldum açıkçası