Kızlar 22 hızda yapmama rağmen 10 dakikada 50 kalori görünüyor. Diğer eliptiklerde 10 dakkada 100 kalori oluyordu. Spor salonunda da 100 kalori gösteriyordu on dakkada. Sadece benim makine değil başka makinelerde de sürekli farklılık. Hangisine inanmam lazim