Valla ne yalan soyleyim kızım 1 yaş 11 günlük 1 aydır oyun nedir bilmiyor sürekli Pesimde sürekli mız mız yemek hazirlicam kendisine yanıma gelip bağırıyor ağlıyor öğlen uykuları 1 saat anca dinlenmek.nedir bilmiyorum gün içinde arada bağırıyorum anlıyor artık farkındayım oda ağlıyor Sonra pişman olup sarılıyorum özür diliyorum bende ağlıyorum